2014 m. gegužės 2 d., penktadienis

Anykščiuose išsprūdo prizinė vieta

Komanda iš Panevėžio. Autorystė - Rūta :)
Jau 51-ame tradiciniame Anykščiai – Puntukas – Anykščiai bėgime iš Panevėžio dalyvavo iš viso penki bėgikai.

Prieš startą jaučiausi neblogai ir maniau, kad seksis bėgti. Startavau gerai, pirmas kilometras įveiktas net per 3:33 (pagal Endomondo), ir buvo pavojus, kad greit nusimuš tempas bei neatsistatys kvėpavimas. 



Tačiau pavyko stabilizuoti kvėpavimą smarkiai nesumažinant tempo ir po pirmojo kilometro iškart išryškėjo jėgos bėgime. Pirmasis trejetukas su Petru Pranckūnu priešakyje nurūko į priekį. Žinojau, kad likau maždaug 5-6. Maniau, kad bėgant maždaug per 4:00 min/km netrukus mane pavys greitesni, tačiau apart poros bėgikų, niekas nebepavijo. 

Nors jie mane lenkė, tačiau netrukus atkovojau prarastas pozicijas ir jau aš diktavau tempą. Iki pat Puntuko jie bėgo už manęs per kelis metrus. Apsukus ratą prie Puntuko, bėgdamas spėjau pagriebt butelį vandens, atsigert ir šiek tiek apsiliet galvą. Dėl to kelias sekundes sugaišau ir vėl varžovai pavijo. Tačiau neleidau jiems toli pabėgti. Netrukus abu pavijau ir vienas jų jau nebeatlaikė tempo, atsilikdamas pasitraukė iš kovos. 

Ką gi, varžovą vėl lenkiau keliais metrais, tačiau jaučiau, kad ir mano galimybės ties ribos ir daugiau išspausti negalėsiu. Bėgom beveik kartu keletą kilometrų, pasiekėm 8-9 kilometrą ir mano varžovas aplenkė mane bei po truputį metras po metro ėmė tolti.

Mano jėgos sparčiai seko ir galvoje vis mintys sukosi, koks skirtumas, 5-tas, 6-tas ar septintas finišuosi. Jaučiau, kad jo nebepavysiu, o varžovas tempą išlaikė ir sėkmingai atstumą po truputį didino. Tačiau manasis tempas per paskutinius porą kilometrų stabilizavosi ir, kaip vėliau parodė Endomondo, laikėsi apie 4:00 min./km.

10-tam kilometre vienas organizatorių ir savanorių pasakė, kad bėgu septintas. Toje pozicijoje ir finišavau. Galutinis laikas – 44 min. 57 sek., arba 4:05 min./km ir galutinė 7 vieta (iš 52) bei 4-tas (iš 24) savo amžiaus grupėje. Tik 16 sek. trūko iki prizinės vietos. Pasirodo, tas, kuris mane lenkė 9-tame kilometre ir buvo mano pagrindinis konkurentas. 
Košė nebloga, iš dešinės P. Zigmantas

Laikas tikrai neblogas, bet potencialo tikrai yra ir tempas gerės.

Romas Jasinskas savo amžiaus grupėje (vyresni nei 1957 m.) užėmė 3 vietą (52 min. 51 sek.). Petras Zigmantas liko 12-tas (arba 6-tas savo amžiaus grupėje). Venediktas Pavlovas – 54:38, Justas Sosnovskis – 6 km – 30 min.45 sek.

Na, o po bėgimo aplankyta Anykščių Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčia, kurios bokštai – aukščiausi Lietuvoje, aukštis siekia 70 metrų. Iškart į Panevėžį neskubėjome ir kelios valandos bevaikštant po Anykščius tikrai neprailgo J

Bėgimui minusas: po finišo nebuvo kur nusiprausti.

Bėgimui pliusas: gera trasa, daug savanorių, saugančių kelią, reguliuojančių eismą, kad į trasą neįlėktų mašinos. 

Iš viso bėgime skirtingose distancijose dalyvavo 173 bėgikai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą